Każdy umie rozmawiać przez telefon. Ale rozmowa telefoniczna z klientem, którego obsługujemy, rządzi się swoimi prawami.
Kontakt telefoniczny wymaga skupienia się na tworzeniu odpowiedniego wrażenia w rozmowie, poprzez wykorzystanie tylko jednego kanału komunikacji. Osobom prowadzącym tego rodzaju obsługę szczególne powinno zależeć na okazaniu klientowi swojego zaangażowania i wsparcia, tak aby nie miał on poczucia, że rozmawia z osobą nieprofesjonalną i niechętną do pomocy. Te i inne umiejętności uczestnicy przećwiczą w trakcie szkolenia.
W wyniku szkolenia uczestnicy potrafią:
Prowadzić obsługę bazując na kluczowych potrzebach klienta,
Skutecznie komunikować się z klientem wykorzystując pracę głosem,
Kreować pozytywne wrażenie i kontrolować przebieg rozmowy,
Używać języka pozytywów w komunikacji z klientem,
Stosować się do profesjonalnych zasad telefonicznej obsługi executive service,
Rozwijać relację z klientem opartą na wiarygodności i zaufaniu,
Przewidywać potencjalne trudności i zapobiegać im,
Kreować wartość dodaną w procesie obsługi telefonicznej.
Wszyscy pracownicy oraz osoby zarządzające działami obsługi klienta, mające telefoniczny kontakt z klientem zarówno B2B jak i B2C.