EduLikeEduLike
Czego szukasz?
Lokalizacja...

SPRZEDAŻ WARTOŚCI

Kategoria: SprzedażCzas trwania: DO USTALENIATyp: Szkolenie grupoweCena: do uzgodnienia
Paweł Chabros, Business, Zarządzanie, Rozwój osobisty, Sprzedaż
Paweł Chabros
(0 opinii)
Business
ZarządzanieRozwój osobistySprzedaż

Opis szkolenia

Na wielu rynkach nie wystarczy kompetentny handlowiec, który sprzedaje produktowo, czyli potrafi opisać cechy, zalety i korzyści swoich produktów. To rynki, na których klienci szukają nie produktów, lecz kompleksowych rozwiązań. Czasem jednak nawet umiejętna diagnoza problemów klienta i znalezienie dla niego odpowiedniego rozwiązania nie jest kluczem do sukcesu. Ten typ klienta zna swoje problemy, wie jakie są możliwe rozwiązania i często również ma wiedzę kto może ich dostarczyć. To dużo bardziej świadomy i wyedukowany klient. Chce on wiedzieć w jaki sposób współpraca z firmą sprzedawcy pomoże mu zwiększyć zyski, obniżyć koszty, zaoszczędzić czas, zmniejszyć ryzyko czy wejśc na nowe rynki. Oczekuje więc wartości od sprzedającego, wykraczającej poza produkt czy nawet rozwiązanie. A to wymaga zupełnie innego podejścia sprzedażowego i - co za tym idzie - dodatkowego zestawu kompetencji.
W wyniku szkolenia uczestnicy potrafią:
  • Przyjąć perspektywę klienta
  • Diagnozować lukę wartości w relacjach z klientem
  • Rozumieć cykl zakupowy klienta
  • Docierać do i rozmawiać z decydentami wyższego szczebla w hierarchii
  • Być partnerem w oczach top managementu firmy klienta
  • Stosować pytania wysokiej skuteczności
  • Rozmawiać z klientem o celach i rezultatach biznesowych
  • Tworzyć mapę wartości
  • Skutecznie prezentować wartość rozwiązań
Grupa docelowa:
Wszystkie osoby odpowiedzialne za sprzedaż na rynku b2b wysoce świadomym klientom, poszukującym wartości w postaci zwiększonych zysków, niższych kosztów, oszczędności czasu, zwiększenia poczucia bezpieczeństwa czy zwiększenia udziałów rynkowych.