EduLikeEduLike
Czego szukasz?
Lokalizacja...

Marketing w social media

Kategoria: MarketingCzas trwania: do ustaleniaTyp: Szkolenie grupoweCena: do uzgodnienia
Dominik Kaznowski, Business, Zarządzanie, Sprzedaż, Marketing
Dominik Kaznowski
(0 opinii)
Business
ZarządzanieSprzedażMarketing

Opis szkolenia

Budowanie strategii działań firmy w social media. Program dostosowany indywidualnie do wielkości i branży firmy. Skierowane do managerów i pracowników odpowiedzialnych za marketing, sprzedaż, zarządzanie produktem i obsługę klienta. Obejmuje następujące obszary: prowadzenie kanałów social media, content marketing, pozyskiwanie kontaktów handlowych, e-commerce.
Możliwe połączenie szkolenia z audytem kanałów social media firmy wraz z analizą aktywności konkurencji. Pozwala to zrealizować szkolenie w oparciu o realne case studies z rynku na którym działa firma.