Jestem związany zawodowo z branżą internetową i nowych technologii od 1998 roku. Posiadam ponad 10 letnie doświadczenie w rolach menedżerskich wyższego szczebla ze specjalizacją w biznesie internetowym, marketingu, e-commerce, zarządzaniu produktem, wdrożeniach i rozwojem systemów biznesowych. Pełniłem także różne funkcje w zarządach i radach nadzorczych spółek internetowych.
Kampanie marketingowe które realizowałem zdobywały nagrody za kreatywność (Kreatura), efektywność (Golden Arrow), strategię sponsoringową (Fryderyk) oraz zintegrowaną kampanię marketingową (Webstar Creative).
Zrealizowałem kilkadziesiąt projektów doradczych z obszaru digital dla klientów z branż finanse, retail, energetyka, FMCG, telco, logistyka, media, lifestyle. Jestem autorem kilku książek o marketingu w Internecie.
Od 10 lat współpracuję z uczelniami wyższymi i jestem wykładowcą na kierunkach związanych z nowymi mediami, w tym MBA - m.in. z Collegium Civitas, UAM, AGH, Akademia Leona Koźmińskiego, UE w Katowicach, Uniwersytet Wrocławski, Instytut Nauk Ekonomicznych PAN. Zrealizowałem ponad 100 szkoleń i wystąpień publicznych na największych konferencjach branżowych w Polsce.
Obecnie prowadzę swoją firmę specjalizującą się w marketingu w nowych mediach – Digital We.