EduLikeEduLike
Czego szukasz?
Lokalizacja...

BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI

Kategoria: SprzedażCzas trwania: DO USTALENIATyp: Szkolenie grupoweCena: do uzgodnienia
Paweł Chabros, Business, Zarządzanie, Rozwój osobisty, Sprzedaż
Paweł Chabros
(0 opinii)
Business
ZarządzanieRozwój osobistySprzedaż

Opis szkolenia

Relacje z klientami jeszcze nigdy nie były tak ważne, jak obecnie. Coraz trudniej utrzymać lojalność klientów, gdy konkurencja ze wszystkich stron „puka” do tych samych drzwi. Wysoka jakość obsługi już nie wystarcza, by klient na zawsze pozostał z nami. Potrzebna jest umiejętność kształtowania z nim relacji opartych na zaufaniu, zrozumieniu i partnerstwie.
Uczestnicy otrzymują swoje indywidualne raporty Insights Discovery składające się z Modułu Podstawowego oraz Modułu Efektywna Sprzedaż.
W wyniku szkolenia uczestnicy potrafią:
  • Uświadomić sobie jak różnice osobowościowe wpływają na relacje,
  • Zrozumieć własne preferencje w zachowaniu i postawie,
  • Bardziej świadomie wykorzystywać własne mocne strony,
  • Zrozumieć co jest motorem działania klientów,
  • Rozpoznawać różne typy osobowościowe klientów,
  • Dostosować zachowanie do typu klientów na każdym etapie procesu sprzedaży.
Grupa docelowa:
Wszystkie osoby zaangażowane w sprzedaż, którym zależy na budowaniu relacji z klientami.