EduLikeEduLike
Czego szukasz?
Lokalizacja...

BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA KLIENTA

Kategoria: Rozwój osobistyCzas trwania: DO USTALENIATyp: Szkolenie grupoweCena: do uzgodnienia
Paweł Chabros, Business, Zarządzanie, Rozwój osobisty, Sprzedaż
Paweł Chabros
(0 opinii)
Business
ZarządzanieRozwój osobistySprzedaż

Opis szkolenia

Kontakt z klientem twarzą w twarz to szczególny moment dla obu stron – jak zdobyć zaufanie klienta i zapewnić mu doświadczenie na najwyższym poziomie?
W wyniku szkolenia uczestnicy potrafią:
  • Prowadzić obsługę bazując na kluczowych potrzebach klienta,
  • Skutecznie komunikować się z klientem wykorzystując techniki pozawerbalne,
  • Używać języka pozytywów w komunikacji z klientem,
  • Stosować się do profesjonalnych zasad obsługi executive service,
  • Rozwijać relację z klientem opartą na wiarygodności i zaufaniu,
  • Przewidywać potencjalne trudności i zapobiegać im,
  • Kreować wartość dodaną w procesie obsługi.
Grupa deocelowa:
Wszyscy pracownicy oraz osoby zarządzające działami obsługi klienta, mające bezpośredni kontakt z klientem zarówno B2B jak i B2C.