Przedstawiamy Państwu ofertę szkolenia „Umawianie spotkań – czyli jak skutecznie wykonać zimny telefon”. Szkolenie jest adresowane do osób, które zajmują się nawiązywaniem relacji/umawianiem spotkań z potencjalnym klientem; pracują jako przedstawiciele handlowi/sprzedawcy/przedstawiciele ubezpieczeniowi lub osoby które umawiają spotkania dla przedstawicieli.
Elementy skutecznego „zimnego telefonu”
Jak przygotować się do wykonywania telefonów
Dlaczego dobre przygotowanie jest ważne ? I jak wpływa na skuteczność rozmów
Telefoniczny „savoir vivre”
Ćwiczenia praktyczne ze wszystkich etapów rozmowy
Każdy uczestnik przećwiczy na żywo rozmowę po której otrzyma indywidualny feedback na e-mail.
Szkolenie oparte jest w 85% czasu na pracy nad „case study” przy wsparciu trenerów.
Przedstawiony zakres tematyczny realizujemy w ciągu 1 dnia szkoleniowego Online (szkolenie realizowane na platformie ZOOM)