Przeanalizowałem setki popularnych filmów, dziesiątki ciekawych profili i wykonałem wszelkie testy na kilku kontach – tego nie da się porównać z innym medium społecznościowym. Ta platforma jest fenomenalna – łączy w sobie elementy YouTube, Facebooka i Instagrama, a do tego daje większe zasięgi oraz zaangażowanie.
W tym poradniku znajdziesz konkretny przepis na marketing w obszarze TikToka. A więc… Jeśli sprzedajesz lub polecasz (projekty, produkty, usługi) poświęć kilkanaście minut na przeczytanie tego ebooka. Łącząc psychologię i praktykę, przeprowadzę Cię krok po kroku przez świat TikToka – od konfiguracji konta, przez publikowanie do zdobywania obserwujących, tak byś mógł odnieść sukces.
Dowiesz się na które 6 elementów trzeba zwrócić uwagę podczas konfiguracji konta oraz jakimi prawami rządzi się TikTok – poznasz psychologię działania tego portalu i 10 pomysłów na filmy, które można wykorzystać marketingowo. Otrzymasz również konkretny schemat pierwszego filmu!
Ponadto wyjaśnię Ci co zrobić podczas wrzucania filmu i jakich błędów nie warto popełniać. Na koniec – 11 elementów, które dadzą Ci przewagę nad konkurencją i pozwolą budować społeczność wokół tego czym zajmujesz się marketingowo, czyli konkretne rozwiązania pozwalające wybić się na TikToku.
https://tegonieuczawszkole.pl/category/tiktok