Z uwagi na szybkość i stosunkowo niskie koszty dotarcia telefon w wielu firmach jest ważnym kanałem sprzedaży. W szkoleniu tym skupiamy się na sprzedaży telefonicznej, która rzuca wyzwanie handlowcom, związane z brakiem kontaktu twarzą w twarz.
Wypowiadane słowa, ich tempo, tembr głosu, czy umiejętność słuchania nabierają nowego znaczenia w tej formie kontaktu z klientem.
W wyniku szkolenia uczestnicy potrafią:
Wyznaczać sobie cele i planować rozmowy telefoniczne,
Przygotowywać się do każdej rozmowy telefonicznej,
Odpowiednio wykorzystywać głos,
Angażować klienta w rozmowę uruchamiając z nim dialog,
Zadawać trafne pytania, badać potrzeby klienta i słuchać aktywnie,
Skutecznie argumentować przedstawiając swoją ofertę,
Efektywnie wykorzystywać pocztę głosową,
Radzić sobie z obiekcjami klienta i finalizować sprzedaż.
Telemarketerzy, pracownicy call center oraz wszystkie inne osoby sprzedające produkty lub usługi przez telefon.