Konflikty w zespole, napięta atmosfera, czy słaba komunikacja wynikają często z braku wzajemnego zrozumienia. Zespoły funkcjonują dużo lepiej jeśli ich członkowie potrafią docenić występujące różnice osobowościowe i wykorzystać tę wiedzę do nawiązania dobrego kontaktu interpersonalnego. Nieoceniona jest w tym analiza własnych i wzajemnych raportów psychometrycznych, która jest ważnym elementem tego szkolenia.
Uczestnicy otrzymują swoje indywidualne raporty Insights Discovery zawierające Moduł Podstawowy.
W wyniku szkolenia uczestnicy potrafią:
Uświadomić sobie jak różnice osobowościowe wpływają na relacje w firmie,
Zrozumieć własne preferencje w zachowaniu i postawie,
Bardziej świadomie wykorzystywać własne mocne strony,
Zrozumieć co jest motorem działania współpracowników,
Rozpoznawać różne typy osobowościowe we własnej firmie,
Dostosować zachowanie do różnych typów osobowościowych.
Osoby, których efektywność uzależniona jest w dużym stopniu od doskonałej komunikacji i współpracy w zespole. a także pomiędzy zespołami.